Spoločnosť Hyundai Motor oznámila vytvorenie novej globálnej luxusnej značky – Genesis – ktorá bude poskytovať ‘na človeka orientovaný’ luxus prostredníctvom nových modelov, vyznačujúcich sa najvyššími štandardmi v oblasti výkonnosti, dizajnu a inovácií.

Značka Genesis, vytvorená pre novú generáciu náročných zákazníkov, bude samostatnou značkou, predávanou popri populárnej materskej značke Hyundai. Zúročiac svoj úspech na rýchlo rastúcom globálnom automobilovom trhu spoločnosť Hyundai Motor do roku 2020 uvedie 6 nových modelov Genesis a bude konkurovať najrenomovanejším luxusným automobilovým značkám na svete.

Značka Genesis sa usiluje vytvoriť novú definíciu luxusu, ktorá poskytne novú platformu pre mobilitu budúcnosti koncentrovanú na človeka. Anticipáciou ľudských potrieb na každom kontaktnom bode budú modely Genesis zhmotňovať štyri kľúčové aspekty: inovácie sústredené na človeka, vycibrený a vyvážený výkon, atletickú eleganciu v dizajne a maximálnu bezstarostnosť pre zákazníka.

Vytvorili sme túto novú značku Genesis s maximálnym dôrazom na našich zákazníkov, ktorí očakávajú inteligentné popredajné služby šetriace čas a námahu, s praktickými inováciami zvyšujúcimi spokojnosť zákazníka. Značka Genesis splní tieto očakávania a stane sa lídrom na trhu vďaka našej stratégii značky koncentrovanej na človeka,“ povedal Euisun Chung, viceprezident Hyundai Motor Company.

Modely Genesis sa budú vyznačovať vynikajúcou jazdnou dynamikou, elegantným dizajnom a inováciami, prispôsobenými potrebám zákazníkov. Nový modelový rad sa bude líšiť od tradične technologicky preťažených a na značku fixovaných konkurentov koncentráciou na personalizované, bezstarostné služby zákazníkom. Predajné a servisné tímy budú poskytovať rýchle a komplexné služby na základe požiadaviek zákazníkov.

Na odlíšenie a pozdvihnutie značky Genesis od značky Hyundai bola vytvorená osobitná dizajnová identita, emblém, štruktúra označenia a služby zákazníkom.

Modely Genesis budú označené novým emblémom s krídlami, vytvoreným reštylizáciou verzie, používanej na aktuálnej limuzíne Genesis, s ešte luxusnejším vzhľadom. Tento emblém pevne etabluje modely Genesis ako komplexnú rodinu luxusných modelov pod spoločným názvom.

Značka Genesis prevezme aj novú alfanumerickú štruktúru označovania modelov. Budúce modely budú označené kombináciou písmena ‘G’ pre Genesis a dvojmiestneho čísla 90, 80 alebo 70, atď., reprezentujúceho príslušný segment.

Woong Chul Yang, šéf výskumného a vývojového centra Hyundai Motor a viceprezident Hyundai Motor povedal: Modely Genesis budú poskytovať zákazníkom technologické inovácie, vynikajúce jazdné výkony a luxus. Každý model Genesis bude vytvorený s ohľadom na potreby zákazníkov, takže perfektne splní ich požiadavky bez akéhokoľvek zbytočného zaťažovania alebo excesov.”

Modely Genesis budú vybavené najmodernejšími proaktívnymi bezpečnostnými technológiami, intuitívnymi komfortnými prvkami a vynikajúcou konektivitou, vďaka čomu budú poskytovať vynikajúci jazdný komfort pri zachovaní suverénneho športového charakteru.

Na vývoj charakteristického a diferencovaného dizajnu vozidiel novej značky Genesis spoločnosť Hyundai Motor vytvorila osobitné oddelenie – Prestige Design Division. Od polovice roka 2016 ho bude viesť Luc Donckerwolke, ktorý bol v minulosti zodpovedný za dizajn značiek Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT a Škoda koncernu Volkswagen. Popri tom bude zastávať aj funkciu šéfa Hyundai Motor Design Center. Na prácu Prestige Design Division bude dohliadať Peter Schreyer v rámci svojich právomocí šéfdizajnéra a prezidenta koncernu Hyundai Motor Group.

Peter Schreyer povedal: „Novým, charakteristickým dizajnom automobilov značky Genesis chceme vyjadriť sebavedomie a originalitu a vytvoriť vysoko žiaduce produkty, ktoré prezentujú nový šarm inovatívnym dizajnom a proporciami.“

Meno ‘Genesis’, ktoré znamená aj nový začiatok, poukazuje na nové hodnoty a štandardy, ktoré značka zavedie do globálneho trhu luxusných automobilov. Značka, ktorá sa bude spočiatku predávať na kórejskom, čínskom, severoamerickom a blízkovýchodnom trhu luxusných automobilov bude s rozširovaním modelového programu postupne expandovať do Európy a iných častí Ázie.

Na rozdiel od konkurenčných automobilov sa bude pri vývoji nových modelov od začiatku maximálne prihliadať na požiadavky zákazníkov. Táto filozofia reflektuje víziu spoločnosti Hyundai Motor stať sa ‘celoživotným partnerom v oblasti automobilov a ďalších služieb’ v rámci orientácie značky Hyundai ‘Modern Premium’, reinterpretovanej pre novú značku Genesis.

Od uvedenia svojich prvých automobilov v roku 1967 spoločnosť Hyundai Motor rýchlo rástla a dnes patrí k najväčším automobilovým výrobcom na svete. Strategické rozhodnutie vytvoriť novú luxusnú značku je uznaním silných stránok spoločnosti a jej globálnych ambícií. Pritiahnutím nových zákazníkov k spoločnosti Hyundai Motor a posilnením jej konkurencieschopnosti nová značka Genesis sprístupní hodnoty Hyundai Motor novému okruhu spotrebiteľov.